جمعه 10 فروردین 1403  
1398/3/7 سه‌شنبه
اخبار
1397/12/16 پنجشنبه
انتخاب مهندس محمد ایرجی اسکویی به عنوان مهندس نمونه استان آذربایجان شرقی
برگزاری سومین جشنواره انتخاب مهندسان نمونه استان آذربایجان شرقی که مهندس محمد ایرجی اسکویی مهندس نمونه استان انتخاب و تندیس این جشنواره را دریافت نمود.

.

 به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان :

همزمان با 5 اسفند ماه روز بزرگداشت خواجه نصیرالدین طوسی و روز مهندس ، در سومین جشنواره انتخاب مهندسان نمونه استان آذربایجان شرقی که به همت اداره راه و شهرسازی استان برگزار شد، مهندس محمد ایرجی اسکویی مدیر عمرانی دانشگاه پیام نور استان آذربایجان شرقی در رقابت با سایر مهندسان ادارات و سازمانهای استان به عنوان مهندس نمونه استان انتخاب و لوح تقدیر و تندیس این جشنواره را از مسئولین دریافت کرد.

دکتر معصومی رئیس دانشگاه پیام نور استان ضمن تبریک این انتخاب و تقدیر از فعالیت های مهندس ایرجی ، و نیز تبریک روز مهندس به کلیه دانشجویان فنی و مهندسی دانشگاه پیام نور ، گفت : در تمامی حوزه های دانشگاه با برنامه ریزی و عمل به بخشنامه های ابلاغی شاهد نشاط و پویایی هستیم و امیدوارم با همدلی و احساس مسئولیت شاهد رشد و شکوفایی بیش از پیش دانشگاه پیام نور استان آذربایجان شرقی باشیم.

مهندس ایرجی نیز ضمن قدردانی از حمایت های بی دریغ مسئولین دانشگاه پیام نور استان ، گفت : همه تلاش خود را درراستای اعتلای نام دانشگاه پیام نور استان به کار می بریم.


 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر