شنبه 1 اردیبهشت 1403  
1398/3/7 سه‌شنبه
آموزش های آزاد
1400/2/8 چهارشنبه
کسب رتبه برتر درآمدهای غیر شهریه ای
دکتر معصومی : شاهد یک کار تیمی منسجم در سطح استان هستیم.

.

رتبه برتر کسب درآمدهای غیر شهریه ای، در بین دانشگاههای پیام نور کشور به دانشگاه پیام نور استان آذربایجان شرقی رسید.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان :
دکتر معصومی رئیس دانشگاه پیام نور استان، با اعلام این خبر و تقدیر و تشکر از زحمات همه همکاران در سطح مراکز و واحدهای استان و نیز همکاران ستاد استان، گفت : خوشبختانه شاهد یک کار تیمی منسجم در زمینه آموزش های آزاد در سطح استان هستیم که امیدوارم با برنامه ریزیهای صورت گرفته و تدوین اهداف برای سال جاری، شاهد استمرار این موفقیت ها باشیم.
دکتر معصومی با اشاره به شرایط سخت مالی حاکم بر دانشگاه و نیز محدودیت های ایجاد شده بر اثر شیوع ویروس منحوس کرونا، همکاری و تبیین روش های نوین و به روز جهت تحقق اهداف دانشگاه را امری ضروری دانسته و گفت : امیدوارم دانشجویان و کارکنان دانشگاه با همفکری و هم افزایی لازم، در مسیر رسیدن به موفقیت بیش از پیش یاریگر دانشگاه باشند.
رئیس دانشگاه پیام نور استان با اشاره به اینکه استان آذربایجان شرقی در مجموع سال های 98 و 99 توانسته است رتبه نخست درآمدزایی را در کل کشور کسب کند، گفت : به همه دانشجویان و کارکنان عزیز دانشگاه توصیه می کنم با توجه به وجود شرایط ویژه برای ثبت نام، از این فرصت مغتنم در راستای مهارت آموزی در حوزه های مختلف مورد علاقه خود بهره مند شوند.
شایان ذکر است دانشگاه پیام نور استان همواره در طی سال های اخیر رتبه برتر درآمدزایی کشور را در اختیار داشته و همکاری بسیار خوبی با ادارات و نهادهای دولتی و غیر دولتی سطح استان دارد.

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر